ѕрезидету ”крањни
учм≥ Ћ.ƒ.
ѕрем'Їр-м≥н≥стру ”крањни
януковичу ¬.‘.
√олов≥ ¬ерховноњ –ади ”крањни
Ћитвину ¬.ћ.
ќЋ≈ “»¬Ќ≈ «¬≈–Ќ≈ЌЌя
ѕ–ќ Ќ≈¬» ќЌјЌЌя
ƒ≈–∆ј¬Ќќё ѕќƒј“ ќ¬ќё јƒћ≤Ќ≤—“–ј÷≤™ё
«ј ќЌ” ” –јѓЌ» ¬≤ƒ 16.07.99 є 1003-’≤”
"ѕро внесенн¤ зм≥н до «акону ”крањни "ѕро ƒержавний реЇстр ф≥зичних ос≥б - платник≥в
податк≥в та ≥нших обов'¤зкових платеж≥в"
ЎјЌќ¬Ќ≤
ƒќЅ–ќƒ≤ѓ!
¬≥дпов≥дно
до «акону ”крањни є 1003-’≤” в≥д 16.07.1999 року (дал≥ Ч «акон), що вн≥с
зм≥ни
в «акон ”крањни "ѕро ƒержавний
реЇстр ф≥зичних ос≥б - платник≥в податк≥в та ≥нших, обов'¤зкових,
платеж≥в", була запроваджена альтернативна форма обл≥ку
громад¤н ”крањни - платник≥в податк≥в та ≥нших обов'¤зкових платеж≥в, ¤к≥
через своњ рел≥г≥йн≥ або ≥нш≥ переконанн¤ в≥дмовл¤ютьс¤ в≥д прийн¤тт¤
≥дентиф≥кац≥йного номера ф≥зичноњ
особи Ч платника
податк≥в та ≥нших обов'¤зкових платеж≥в. “ак≥ особи пов≥домл¤ють про це
в≥дпов≥дн≥ державн≥
органи, ≥ стосовно них збер≥гаютьс¤ ран≥ше установлен≥ форми обл≥ку
платник≥в податк≥в та ≥нших
обов'¤зкових платеж≥в. ” паспортах зазначених ос≥б робитьс¤ в≥дм≥тка про
на¤вн≥сть у них права
зд≥йснювати будь-¤к≥ платеж≥ без ≥дентиф≥кац≥йного
номера.
«а
дорученн¤м ћ ”крањни ƒержавна ѕодаткова јдм≥н≥страц≥¤ ”крањни (дал≥ -
ƒѕј) ¤к адм≥н≥стратор зазначеного реЇстру повинна була розробити механ≥зм
реал≥зац≥њ «акону, але до цього
часу в≥н не розроблений.
√ромад¤ни
”крањни, ¤к≥ через своњ рел≥г≥йн≥ переконанн¤ вир≥шили в≥дмовитис¤ в≥д
прийн¤тт¤
≥дентиф≥кац≥йного номера ф≥зичноњ особи Ч платника податк≥в ≥ тому
звертаютьс¤ у в≥дпов≥дн≥
податков≥ органи з за¤вою про в≥дмову в≥д ≥дентиф≥кац≥йного номера,
одержують не в≥дм≥тку
в паспорт≥, ¤к це передбачено «аконом, а письмову в≥дпов≥дь, ¤ка,
незалежно в≥д зм≥сту, означаЇ
в≥дмову в реал≥зац≥њ законного права в≥руючих.
—пектр
аргумент≥в податкових орган≥в, на п≥дстав≥ ¤ких вони в≥дмовл¤ють в≥руючим
у реал≥зац≥њ
њхнього законного права в≥дмовитис¤ в≥д прийн¤тт¤ ≥дентиф≥кац≥йного номера
ф≥зичноњ особи
- платника податк≥в, досить широкий: в≥д "в≥дсутност≥ механ≥зму реал≥зац≥њ
«акону" до звинувачень
у "незаконних прив≥ле¤х" ≥ в "ухиленн≥ в≥д
обов'¤зк≥в".
ћи,
в≥руюч≥ канон≥чноњ ”крањнськоњ ѕравославноњ ÷еркви, вважаЇмо под≥бну
повед≥нку ƒѕј
”крањни неприпустимою, тому що ƒѕј ”крањни, пересл≥дуючи вузьков≥домч≥
≥нтереси, трактуЇ
≥ використовуЇ положенн¤ законодавства ”крањни формально, не бажаючи
визнавати факти,
у тому числ≥ неодноразово доведен≥ в суд≥.
«окрема:
ѕо-перше,
ƒѕј ”крањни Ї адм≥н≥стратором ƒержавного реЇстру ф≥зичних ос≥б, тому те,
що дотепер
нею не розроблений механ≥зм реал≥зац≥њ «акону не Ї п≥дставою в≥дмовленн¤ в
реал≥зац≥њ законного
права громад¤н ”крањни, а порушенн¤м ƒѕј чинного законодавства
”крањни.
ѕо-друге,
«акон прийн¤тий з метою запровадженн¤ альтернативноњ форми
обл≥ку
громад¤н
”крањни - платник≥в податк≥в, тому Ї абсолютно необірунтованим трактувати
«акон
¤к п≥дставу, ¤ка надаЇ певн≥ прив≥лењ окремим категор≥¤м громад¤н у
залежност≥ в≥д њх ставленн¤
до рел≥г≥њ, що суперечить ст. 24 та 35 онституц≥њ
”крањни.
ѕо-третЇ,
у статт≥ 4 «акону ”крањни "ѕро свободу сов≥ст≥ ≥ рел≥г≥йн≥ орган≥зац≥њ"
сказано, що
в оф≥ц≥йних документах ставленн¤ громад¤нина до рел≥г≥њ не вказуЇтьс¤;
однак це не суперечить
«акону, тому що в≥дмова в≥д ≥дентиф≥кац≥йного номера можлива не т≥льки за
рел≥г≥йними, але ≥ за ≥ншими переконанн¤ми, а в≥дм≥тка в
паспорт≥ повинна ставитис¤ не про на¤вн≥сть рел≥г≥йних переконань, а про
на¤вн≥сть права зд≥йснювати будь-¤к≥ платеж≥ без ≥дентиф≥кац≥йного
номера.
ѕо-четверте,
у вс≥х випадках, пов'¤заних з в≥дмовою в≥руючих у реал≥зац≥њ њхнього
законного
права в≥дмовитис¤ в≥д прийн¤тт¤ ≥дентиф≥кац≥йного номера ф≥зичноњ особи -
платника податк≥в,
податков≥ органи ”крањни привласнюють повноваженн¤ судових орган≥в
”крањни, у тому
числ≥ онституц≥йного —уду ”крањни, стверджуючи, що положенн¤ ст. 1 «акону
”крањни "ѕро
ƒержавний реЇстр ф≥зичних ос≥б -
платник≥в податк≥в та ≥нших
обов'¤зкових платеж≥в" протир≥чить
онституц≥њ та ≥ншим законам ”крањни.
”
1999 роц≥ аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни доручив ƒѕј ”крањни розробити механ≥зм
застосуванн¤
«акону в≥д 16.07.99 р. є 1003. ѕрот¤гом б≥льше чотирьох рок≥в ƒѕј ”крањни
навмисно не виконувала
цього дорученн¤, порушуючи права в≥руючих громад¤н. ’оча очевидно, що
розробка механ≥зму застосуванн¤ «акону не ¤вл¤Ї
собою н≥¤коњ складност≥. “ак, громад¤нин ”крањни, що з рел≥г≥йних чи ≥нших
переконань в≥дмовивс¤ в≥д ≥дентиф≥кац≥йного номера, оф≥ц≥йно пов≥домл¤Ї
про цьому в≥дпов≥дний державний
орган. ¬≥дпов≥дним державним органом Ї ƒержавна податкова ≥нспекц≥¤ за
м≥сцем проживанн¤,
а письмова за¤ва громад¤нина вважаЇтьс¤ оф≥ц≥йним пов≥домленн¤м. ‘орми
обл≥ку таких
платник≥в, в≥дпов≥дно до «акону, залишаютьс¤ ран≥ше встановленими. «г≥дно
«акону, у паспорт≥ ставитьс¤ в≥дм≥тка про на¤вн≥сть права зд≥йснювати
будь-¤к≥ платеж≥ без ≥дентиф≥кац≥йного
номера. ¬≥дм≥тку в паспорт≥ може ставити та ж посадова особа, що п≥дписуЇ
дов≥дки про присвоЇнн¤ ≥дентиф≥кац≥йного номера. яким чином ставити
в≥дм≥тку в паспорт≥? ” вигл¤д≥
штампа чи в≥д руки написану Ч не принципово. Ќа ¤к≥й стор≥нц≥? ” паспорт≥
громад¤нина ”крањни 7, 8 ≥ 9 стор≥нки
в≥дведен≥ дл¤ особливих в≥дм≥ток. ѕрот¤гом багатьох рок≥в без будь-¤ких проблем ставл¤тьс¤ в≥дм≥тки
про одержанн¤ закордонного паспорта, про в≥йськовий обов'¤зок, про одержанн¤
майнових сертиф≥кат≥в, про використанн¤ права на приватизац≥ю житла, про безкоштовне
одержанн¤ у власн≥сть земельноњ д≥л¤нки та .
≥нш.
Ќезважаючи
на всю простоту механ≥зму реал≥зац≥њ «акону ”крањни в≥д 16.07.99 р. є
1003, ƒѕј
”крањни намагаЇтьс¤ переконати ус≥х у тому, що Ї ¤к≥сь протир≥чч¤ м≥ж цим
«аконом ≥ ≥ншими
законодавчими актами.
«
вини ƒержавноњ ѕодатковоњ јдм≥н≥страц≥њ ”крањни особи, що в≥дмовилис¤ в≥д
прийн¤тт¤ дов≥чного
≥дентиф≥кац≥йного номера, не т≥льки не мають прив≥лењв, але навпаки,
позбавлен≥ своњх елементарних
прав.
Ѕез
≥дентиф≥кац≥йного номера громад¤нин не може:
Ч
зд≥йснювати будь-¤к платеж≥ через банк;
Ч
зареЇструватис¤ п≥дприЇмцем;
Ч
одержувати грошову допомогу по безроб≥ттю;
Ч
працевлаштуватис¤;
Ч
оформити св≥доцтво про загальнообов'¤зкове державне соц≥альне
страхуванн¤;
Ч
оформити субсид≥њ;
Ч
вступити до вищого навчального закладу;
Ч
одержати св≥доцтво про одержанн¤ загальноњ середньоњ
осв≥ти;
Ч
в≥дкрити рахунок у банку та таке ≥нше.
«
в≥дм≥ткою у паспорт≥ про на¤вн≥сть у них права зд≥йснювати будь-¤к≥
платеж≥ без ≥дентиф≥кац≥йного
номеру громад¤ни змогли б на законн≥й п≥дстав≥ виконувати своњ обов'¤зки
та користуватис¤
своњми правами.
«вертаЇмо
також ¬ашу увагу на те, що йдетьс¤ про альтернативну форму реал≥зац≥њ
своњх прав
та виконанн¤ обов'¤зк≥в в≥руючими. Ќаприклад, на¤вн≥сть «акону ”крањни
"ѕро альтернативну
службу", ¤кий даЇ громад¤нам ”крањни можлив≥сть виконувати св≥й
конституц≥йний
обов'¤зок, н≥¤ким чином не порушуЇ обороноспроможн≥сть держави. “аким
чином,
ми вважаЇмо, що альтернативна форма обл≥ку громад¤н, ¤к≥ в≥дмовилис¤ в≥д
≥дентиф≥кац≥йного
номеру, не даЇ њм н≥¤ких прив≥лењв або переваг над тими громад¤нами, ¤к≥
мають
так≥ номери, ≥ це не спричинить н≥¤коњ шкоди економ≥чному станов≥
”крањни.
¬с≥
ми законно вважаЇмо, що дл¤ будь-¤коњ цив≥л≥зованоњ держави основним
надбанн¤м ≥ ц≥нн≥стю
Ї людина. “ому оточуюч≥ людину матер≥альн≥ ц≥нност≥, техн≥чн≥ дос¤гненн¤ ≥
законодавство
повинн≥ служити в першу чергу дл¤ блага людини. ƒл¤ реал≥зац≥њ цього
принципу саме
≥ покликаний демократичний устр≥й нашоњ держави. ” ст. 3 онституц≥њ ”крањни говоритьс¤: "Ћюдина, њњ житт¤ ≥ здоров'¤, честь ≥
г≥дн≥сть, недоторканн≥сть ≥ безпека визнаютьс¤ в ”крањн≥ найвищою
соц≥альною ц≥нн≥стю. ... ”твердженн¤ ≥ забезпеченн¤ прав ≥
свобод людини Ї головним обов
'¤зком держави ".
¬раховуючи
вищевикладене, просимо ¬ас направити запит у ƒержавну ѕодаткову
јдм≥н≥страц≥ю
”крањни з вимогою дати оф≥ц≥йн≥ по¤сненн¤, чому до цього часу не
розроблений механ≥зм реал≥зац≥њ «акону, а також почати ≥нш≥ д≥њ,
спр¤мован≥ на примусове виконанн¤ «акону ƒѕј
”крањни.
Х
¬икликаЇ
у нас велике занепокоЇнн¤ ≥ те, що у даний час у ¬ерховну –аду внесений
проект
ѕодаткового
одексу ”крањни є 3266-1, а також законопроекти є 4306, є 1033, є 6235,
¤к≥, у випадку
њх прийн¤тт¤ в ≥снуюч≥й редакц≥њ, скасують ус≥ позитивн≥ моменти, що були
дос¤гнут≥ прийн¤тт¤м
«акону є 1003 в≥д 16.07.1999 р. ” них пропонуЇтьс¤ не скасувати систему
присвоЇнн¤
дов≥чного ≥дентиф≥кац≥йного номера ¤к таку, а т≥льки зам≥нити слова
Ђ≥дентиф≥кац≥йний
номерї на слова ЂреЇстрац≥йний номер обл≥ковоњ справиї, тобто форма
присвоЇнн¤
≥ використанн¤ цих номер≥в залишаЇтьс¤ колишньою, ≥ в подальших ф≥нансових
≥ юридичних
в≥дносинах з державою людина буде змушена зам≥сть свого ≥мен≥ вказувати
цей номер.
ƒавно
не Ї секретом той факт, що головною причиною нав'¤зуванн¤ пропонованих
законопроект≥в
Ї м≥жнародне зобов'¤занн¤ ”крањни перед –адою ™вропи привести св≥й
законодавчий
≥ ≥нформац≥йний прост≥р у в≥дпов≥дн≥сть ≥з загальноЇвропейськими
стандартами, а це,
в свою чергу, повинно прискорити процес входженн¤ ”крањни в ™вросоюз.
ќднак мало хто знаЇ
про те, що в р≥зних крањнах св≥ту люди чин¤ть оп≥р введенню тотального
електронного контролю,
зд≥йснюваного за допомогою дов≥чного ≥дентиф≥кац≥йного номера, ≥ в цьому
питанн≥ в ™вроп≥
немаЇ Їдиноњ думки. ом≥тет експерт≥в –ади ™вропи з питанн¤ захисту даних
у своњй допов≥д≥ св≥дчить, що ≥дентиф≥кац≥йн≥ номери Ї принизливими й
образливими дл¤ особистоњ г≥дност≥,
такими, що створюють загрозу дл¤ свободи людини. ” зв'¤зку з цим у даний
час у де¤ких
державах в≥дбуваЇтьс¤ процес обмеженн¤ використанн¤ цих номер≥в (ƒжерело: "“hе
≥пtroduction апd
use
of
personal
identification
numbers:
the
data
protection
issues
".Strasbourg,
Council
of
Europe,
Publishing
and
Documentation
Service,
,
IS¬N
92-871-1935-’). Ќав≥ть
у таких розвинутих
крањнах, ¤к Ќ≥меччина, јвстр≥¤, ≤рланд≥¤, ѕортугал≥¤ немаЇ Їдиних
ун≥ф≥кованих номер≥в. ѕри цьому р≥вень житт¤ в цих крањнах високий ≥
в≥дсутн≥сть цих номер≥в не гальмуЇ њхнього
розвитку. ” Ќ≥меччин≥, наприклад, спроби введенн¤ Їдиного ≥дентиф≥катора
зустр≥ли оп≥р
з боку Ѕундестагу ≥ ‘едерального онституц≥йного —уду. ” √рец≥њ
громадськ≥сть уже тривалий
час стримуЇ введенн¤ пластикових паспорт≥в з електронним номером. „исленн≥
протести
проти введенн¤ ≥дентиф≥кац≥йних номер≥в пост≥йно в≥дбуваютьс¤ в –ос≥њ, а
зовс≥м недавно
цей процес розгорнувс¤ ≥ в япон≥њ (AsiaTimes.ru).
Ќезважаючи
на те, що дов≥чний ≥дентиф≥кац≥йний номер, що присвоюЇтьс¤ сьогодн≥, не Ї
"печаткою
антихриста", добров≥льне прийн¤тт¤ його Ї першим кроком до введенн¤ ц≥Їњ
"печатки".
јдже суттЇвим компонентом њњ буде саме цей ≥дентиф≥кац≥йний номер, що маЇ
так≥ надзвичайн≥
властивост≥: глобальн≥сть ≥ незм≥нюван≥сть. ѕ≥сл¤ завершенн¤ загальноњ
≥дентиф≥кац≥њ останн≥й крок введенн¤ "печатки" Ч нанесенн¤ на т≥ло Ч
техн≥чних ускладнень не
викликаЇ ≥ Ї лише справою часу.
ѕросимо
шановного Ћеон≥да ƒаниловича, ¤к гаранта онституц≥њ ”крањни, шановного
¬≥ктора ‘едоровича, забовТ¤зати ƒѕј ”крањни розробити ≥ запровадити
механ≥зм реал≥зац≥њ «акону
”крањни є 1003-XIV
в≥д 16. 07.1999 року, щодо альтернативноњ форми обл≥ку громад¤н ”крањни Ц платник≥в
податк≥в та ≥нших
обовТ¤зкових платеж≥в, ¤к≥ через своњ рел≥г≥йн≥ чи ≥нш≥ переконанн¤
в≥дмовл¤ютьс¤ в≥д прийн¤тт¤
≥дентиф≥кац≥йного номера.
Ўановн≥
народн≥ депутати! Ќа ¬ас з над≥Їю дивитьс¤ народ ”крањни. ќбравши ¬ас, в≥н
дов≥рив
¬ам свою долю, долю держави. ѕравославн≥ в≥руюч≥ Ї нев≥д'Їмною частиною
народу ”крањни,
≥ вони спод≥ваютьс¤, що ¬и зробите добру справу в ≥нтересах свого народу,
голосуючи проти
законопроект≥в єє 4306, 1033, 6532. ¬важаЇмо також життЇво необх≥дною
справою ≥ обов'¤зком нашоњ сов≥ст≥ вимагати внесенн¤ поправок
у ѕодатковий одекс ”крањни є 3266-1 (у статт≥ 1036,16039,16040,16041),
в≥дпов≥дно
до «акону ”крањни в≥д 16.07.99 є 1003, з метою скасуванн¤ системи
присвоЇнн¤ дов≥чних ≥дентиф≥кац≥йних номер≥в у будь-¤к≥й
форм≥.
«
метою узгодженн¤ ≥нтерес≥в ƒержави ≥ православних в≥руючих ми готов≥ до
сп≥впрац≥ з народними
депутатами дл¤ доопрацюванн¤ проекту ѕодаткового одексу ”крањни у
частин≥, що стосуЇтьс¤
ф≥зичних ос≥б Ч платник≥в податк≥в.
ѕ–ќѕќ«»÷≤ѓ
до
проекту ѕодаткового кодексу ”крањни
(законопроект
є 3266-1, внесений аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни)
1.
” ст.1036. ѕрава платник≥в податк≥в.
ѕункт
(1) доповнити п≥дпунктом к) наступного зм≥сту:
Ђк)
у раз≥ в≥дмови в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного номеру (реЇстрац≥йного
номеру обл≥ковоњ справи) Ч сплачувати податки за паспортними даними
паспорт≥в-книжок ≥з збереженн¤м
пр≥звища, ≥м'¤ та по батьков≥ї.
2.
” ст. 16039. Ѕаза даних про платник≥в податк≥в.
” пункт≥ (2)
вилучити у к≥нц≥ абзацу слова: Ђ≥нших юридичних та ф≥зичних
ос≥бї.
ѕункт
(4) викласти у так≥й редакц≥њ:
Ђ—труктура,
пор¤док формуванн¤ та веденн¤ Їдиних банк≥в даних про платник≥в податк≥в
визначаютьс¤ «аконом ”крањни, ¤кий приймаЇтьс¤ ¬ерховною –адою ”крањни за
поданн¤м аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањниї.
3. ” ст.
16040. ƒержавний реЇстр ф≥зичних ос≥б Ч платник≥в податк≥в. ” пункт≥ (2)
вилучити слова: Ђнезалежно
в≥д в≥куї.
ѕункт
(2) доповнити п≥дпунктами а) ≥ б) наступного зм≥сту:
Ђа)
у раз≥ в≥дмови в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру за
рел≥г≥йними або ≥ншими переконанн¤ми платники податк≥в подають до
в≥дпов≥дного органу державноњ податковоњ служби за¤ву-в≥дмову в≥д
отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру, ¤ка водночас Ї
п≥дставою дл¤ реЇстрац≥њ њх в ƒержреЇстр≥ за паспортними даними
паспорт≥в-книжок
≥з збереженн¤м пр≥звища, ≥м'¤ та по батьков≥. ќбл≥кову картку ф≥зичноњ
особи Ч платника податк≥в не заповнюЇ; ус≥ дан≥, необх≥дн≥ дл¤ обл≥ку
платника податк≥в, подаютьс¤ у
за¤в≥-в≥дмов≥.
б)
за ос≥б, ¤к≥ ще не дос¤гли 16-р≥чного в≥ку ≥ не мають паспорта,
за¤ви-в≥дмови в≥д отриманн¤
≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру подають њх батьки (оп≥куни або
розпор¤дники майна), ¤к≥ будуть сплачувати за цих ос≥б податки або
одержувати п≥льги та ≥нш≥ соц≥альн≥ виплати; у цьому випадку реЇстрац≥¤ в
ƒержреЇстр≥ провадитьс¤ за паспортними даними (пр≥звища, ≥м'¤ та по
батьков≥ та ≥нш≥) одного з батьк≥в, оп≥куна або розпор¤дника майна.
ќбл≥кова картка ф≥зичноњ особи Ч платника податк≥в на неповнол≥тнього не
заповнюЇтьс¤; ус≥ дан≥, необх≥дн≥ дл¤ обл≥ку платника податк≥в,
подаютьс¤
у за¤в≥-в≥дмов≥ї.
ѕункт
(3) п≥сл¤ сл≥в Ђплатника податк≥вї доповнити словами в
дужках:
Ђ(або
за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеруї та
дал≥ за текстом.
ѕункт
(4) п≥сл¤ сл≥в Ђплатника податк≥вї доповнити словами в
дужках:
Ђ(або
в за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру)ї
та дал≥
за текстом.
ѕункт
(5) п≥сл¤ крапки доповнити:
Ђ¬
за¤в≥-в≥дмов≥ в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру
використовуютьс¤ дан≥ паспорта-книжки ≥з збереженн¤м пр≥звища, ≥м'¤ та по
батьков≥ї.
ѕункт
(7) п≥сл¤ сл≥в Ђф≥зична особаї доповнити словами в
дужках:
Ђ(або
платник податк≥в, що подав за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного
(реЇстрац≥йного) номеруї та дал≥ за текстом.
ѕункт
(8) викласти в так≥й редакц≥њ:
Ђ‘≥зична
особа (або платник податк≥в, що подав за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤
≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру), несе в≥дпов≥дальн≥сть зг≥дно
≥з законодавством ”крањни за достов≥рн≥сть ≥нформац≥њ, що вноситьс¤ до
обл≥ковоњ картки ф≥зичноњ особи Ч платника податк≥в (або в
за¤ву-в≥дмову)ї.
ѕункт
(9) доповнити п≥дпунктами а) ≥ б) такого зм≥сту:
Ђа)
Ќа п≥дстав≥ даних ≥з за¤ви-в≥дмови в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного
(реЇстрац≥йного) номеру центральний орган державноњ податковоњ служби
”крањни у м≥с¤чний строк з дн¤ подач≥ за¤ви-в≥дмови формуЇ обл≥кову справу
платника податк≥в, що подав за¤ву-в≥дмову, про що ≥нформуЇ орган державноњ
податковоњ служби за м≥сцем проживанн¤ платника податк≥в або м≥сцем
одержанн¤ доход≥в чи м≥сцезнаходженн¤м ≥ншого об'Їкта оподаткуванн¤.
б)
ќбл≥к платник≥в податк≥в, що подали за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤
≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру, провадитьс¤ за паспортними
даними (пр≥звища, ≥м'¤, по батьков≥ та ≥нш≥) у особливому реЇстр≥. Ќомер
обл≥ковоњ справи таких ос≥б не Ї дов≥чним ≥ не може бути використаний ¤к
ключ-доступ до пост≥йно поповнюваноњ персональноњ ≥нформац≥њ про особу.
“акий номер повинен негайно виключатись з реЇстру, ¤к т≥льки особа втрачаЇ
обов'¤зки сплачувати
податкиї.
ѕункт
(10) п≥сл¤ крапки доповнити:
Ђѕлатнику
податк≥в, що подав за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного
(реЇстрац≥йного) номеру, орган державноњ податковоњ служби у
паспорт≥-книжц≥ ставить св≥й штамп. Ўтамп м≥стить в≥домост≥ (найменуванн¤
та адресу) про м≥сцеву податкову службу та текст: "ћаЇ право зд≥йснювати
будь-¤к≥ ф≥нансов≥ операц≥њ без ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного)
номеру"ї.
ѕункт
(10) п≥дпункт 1. викласти в так≥й редакц≥њ:
Ђ1.
‘орма документ≥в, пор¤док њх видач≥ та сфера використанн¤, обс¤г
≥нформац≥њ про особу, а також пор¤док формуванн¤ ≥дентиф≥кац≥йного
(реЇстрац≥йного). номеру обл≥ковоњ справи платника податк≥в визначаютьс¤
«аконом ”крањни, що приймаЇтьс¤ ¬ерховною –адою ”крањни за поданн¤м
аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањниї.
ѕункт
(11) викласти в так≥й редакц≥њ:
Ђ(11)
” раз≥ ви¤вленн¤ недостов≥рних даних або помилок у подан≥й обл≥ков≥й
картц≥ (або в за¤в≥-в≥дмов≥) ф≥зичн≥й особ≥ (або платнику податк≥в, що
подав за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного)
номеру) може бути в≥дмовлено у реЇстрац≥њ або продовжено
строк реЇстрац≥њї.
ѕункт
(13) п≥сл¤ крапки доповнити:
Ђ¬ин¤тком
Ї оформленн¤ вказаних документ≥в платниками податк≥в, що подали
за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру. ”
цьому випадку ус≥ операц≥њ, передбачен≥ пунктом (12) ц≥Їњ статт≥,
зд≥йснюютьс¤ за паспортними даними паспорта-книжки при на¤вност≥ в ньому
штампу органу державноњ податковоњ служби ”крањни, вказаного у пункт≥ (10)
ц≥Їњ статт≥ї.
ѕрим≥тка:
”
резервних
статт¤х врахувати права платник≥в податк≥в, ¤к≥ за рел≥г≥йними або ≥ншими
переконанн¤ми мають альтернативну форму обл≥ку.
«
глибокою
повагою Ч
є п/п |
ѕр≥звище, ≥м'¤,
по-батьков≥ |
јдреса |
ѕ≥дпис |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
| .
«инов≥й Ћеус, Ћьв≥вське братство свв. апп. ѕетра ≥
ѕавла |