ƒжерело: Ќародний ќгл¤дач - http://observer.sd.org.ua

Ќац≥ю вр¤тують незайманки

¬и¤вл¤Їтьс¤, д≥ти будь-¤коњ ж≥нки обовТ¤зково успадковують ¤кост≥ њњ першого мужчини, нав≥ть ¤кщо народжуватиме њх вона зовс≥м в≥д ≥ншого ≥ значно п≥зн≥ше. Ќе майбутн≥й б≥олог≥чний батько, а саме чолов≥к, ¤кий в≥дбираЇ цноту у д≥вчини, закладаЇ генофонд ≥ стаЇ н≥би генетичним отцем усього њњ наступного потомства.

÷¤ ≥стор≥¤ з таЇмничого розд≥лу науки про ф≥з≥олог≥ю людини почалас¤ ще 150 рок≥в тому, коли основною т¤гловою силою у господарств≥ був звичайний к≥нь. —аме ц¤ тварина ≥ прислужилас¤ до ви¤сненн¤ де¤ких загадок людського роду...

—елекц≥онери-заводчики активно працювали тод≥ над пол≥пшенн¤м робочих ¤костей к≥нських пор≥д. Ђј що, ¤к схрестити св≥йського кон¤ ≥з витривалою й могутньою дикою зеброю? Ч пом≥ркували ¤кось вони. Ч ÷≥кава вимальовуЇтьс¤ перспектива!ї ≤ робота закип≥ла. ¬ ¤кост≥ матер≥в майбутн≥х зеброконей д≥брали найкращих породистих кобил, а отц≥в Ч зебр-жеребц≥в. ѕробували, зв≥сно, ≥ навпаки. ƒосл≥ди ≥з схрещуванн¤ повторювали знов ≥ знов, але жодного зачатт¤ в ус≥х згаданих комб≥нац≥¤х батьк≥в так ≥ не сталос¤. ¬оно, власне, ≥ не дивно, адже тод≥шн≥й науковий св≥т ще не знав про хромосоми та њхню несум≥сн≥сть у р≥зних тваринних вид≥в...

Ќевдач≥ в≥дбили у заводчик≥в охоту до ц≥Їњ бесперспективноњ справи. ƒосл≥ди були припинен≥, ≥ н≥хто про них ≥ не згадував... јж ось через дек≥лька рок≥в трапилос¤ незбагненне: у св≥йських кобилиць, котр≥ свого часу без ус¤ких, ¤к то кажуть, насл≥дк≥в побували п≥д самц¤ми-зебрами, раптом почали народжуватис¤... смугаст≥ лошата! „ому, з ¤кого дива?! Ѕатько Ч породистий жеребець, мати Ч теж чистокровка, а њхнЇ дит¤ Ч Ђнап≥вдикийї смугастик! Ќеймов≥рно! “а очевидн≥ факти заперечити було неможливо...

Ќауковий св≥т був приголомшений. Ќезвичайне ¤вище д≥стало назву телегон≥¤ (в≥д грец. tēle Ч вдалину, в далеч≥нь, далеко та gonē, gonos Ч народженн¤, породженн¤; отже Ч Ђв≥ддалене народженн¤ї). ƒосл≥ди поновилис¤ Ч з ≥ншими тваринами. ‘еномен п≥дтвердивс¤! јле його наукового по¤сненн¤ ≥ дос≥ немаЇ. ѕричина? «г≥дно з чињмось р≥шенн¤м пошуки в цьому напр¤мку були знов припинен≥, а њхн≥ результати Ч засекречен≥ (див. про це дал≥). ћи можемо назвати лише двох досл≥дник≥в телегон≥њ: це сучасник „. ƒарв≥на професор ‘л≥нт ≥ ‘ел≥кс Ћедантек. ќстанн≥й написав книгу Ђ≤ндив≥д, еволюц≥¤, спадков≥сть ≥ неодарв≥н≥стиї (ћосква, 1899).

¬≥дкритт¤м Ђтелегон≥ст≥вї не здивувалис¤ лише собак≥вники Ч фах≥вц≥-заводчики та аматори. јдже њм здавна було в≥домо, що коли породиста сука бодай раз повТ¤жетьс¤ з безпородним кобелем-дворн¤гою, то, ¤кщо нав≥ть цього разу цуцен¤т у нењ не буде, у майбутньому чистокровного потомства в≥д нењ чекати марно, хоч би з ¤кими ел≥тними Ђнареченимиї њњ зводитимуть...

« огл¤ду на вс≥ ц≥ дан≥ поставало вельми слушне запитанн¤: Ђј чи не поширюЇтьс¤ ефект телегон≥њ ≥ на людей?ї ” друг≥й половин≥ XIX стол≥тт¤ були проведен≥ ≥нтенсивн≥ ф≥з≥олог≥чн≥, антрополог≥чн≥, соц≥олог≥чн≥, статистичн≥ досл≥дженн¤ (а за можливост≥ Ч й досл≥ди), ¤к≥ дали можлив≥сть зробити твердий висновок: Ђ“ак, ефект телегон≥њ поширюЇтьс¤ ≥ на людей, причому нав≥ть у ч≥тк≥ш≥й форм≥, н≥ж у тваринї.

ќсь тут-то ≥ запнулас¤ зав≥са секретност≥!

“а нема такоњ таЇмниц≥, ¤ка б рано чи п≥зно не ви¤снилас¤. Ўирокий загал довго нав≥ть не п≥дозрював про ≥снуванн¤ телегон≥њ, але у друг≥й половин≥ XX стол≥тт¤ вона сама за¤вила про себе. ” цей пер≥од (зокрема, унасл≥док розвитку комун≥кац≥й, послабленн¤ пол≥тичних перешкод тощо) можливост≥ сп≥лкуванн¤ людей р≥зних рас набагато зросли. –езультати, ¤к то кажуть, не забарилис¤. Ќаприклад, п≥сл¤ великих м≥жнародних заход≥в (молод≥жних фестивал≥в, спортивних ол≥мп≥ад ≥ т. д.) у ћоскв≥ поширювалис¤ випадки народженн¤ негроњд≥в. ≤ не т≥льки одразу п≥сл¤ цих заход≥в, а й через довол≥ тривалий час. ¬≥д де¤ких ж≥нок можна було почути визнанн¤, що вони спарювалис¤ (без насл≥дк≥в) з неграми ще к≥лька рок≥в тому, а народжували в≥д своњх тепер≥шн≥х б≥лих чолов≥к≥в. ÷≥лком неспод≥вано дл¤ батьк≥в виходило щось Ђн≥ в мат≥р, н≥ в отц¤, а в чорного молодц¤ї... ќкр≥м того, трапл¤лос¤, що за гр≥хи такоњ матер≥ розплачувалас¤ њњ ц≥лком нормальна, б≥лошк≥ра дочка, ¤ка Ч знов-таки неспод≥вано дл¤ вс≥х Ч народжувала мулата, хоч до цього н≥коли взагал≥ не бачила на власн≥ оч≥ живого негра (тобто тут насл≥дки зл¤ганн¤ з представниками ≥нших рас ви¤вл¤лис¤ уже через покол≥нн¤).

ќтже, ми розпов≥ли про переданн¤ нащадкам зовн≥шн≥х ознак Ђгенетичного батькаї у тварин ≥ людей (смугаст≥ зеброкон≥, брунатн≥ мулати). ј чи передаютьс¤ прихован≥, внутр≥шн≥ ознаки? “ак, передаютьс¤. ≤ це в телегон≥њ Ч найнебезпечн≥ше. Ѕо ж випадаЇ так, що дл¤ ж≥нки та њњ майбутнього потомства далеко не байдуже, хто був њњ першим статевим партнером. —аме через такий висновок на цю науку ≥ було накладено табу Ч аж до знищенн¤ друкованих результат≥в досл≥джень!

ќсь пом≥ркуймо над запитанн¤чком: а що, ¤к Ђзањжджий молодецьї (≥ не т≥льки ж бо зањжджий, а ≥ св≥й, в≥тчизн¤ний) Ч наркоман, алкогол≥к, псих≥чно хворий? —аме так≥ Ђмолодц≥ї найб≥льше схильн≥ до безладних ≥ безв≥дпов≥дальних звТ¤зк≥в. ѓх треба ус≥л¤ко остер≥гатис¤, але такого год≥ нав≥ть чекати: православний спос≥б житт¤ у нас ще т≥льки в≥дроджуЇтьс¤, ≥ н≥чим не скута Ђдемократичнаї мораль мало не ц≥лком грунтуЇтьс¤ на розпуст≥ та легковажност≥. ќсь ≥ трапл¤Їтьс¤, що зовн≥, здавалос¤ б, нормальн≥ ≥ здоров≥ батьки у своњх д≥т¤х раптом бачать не себе, а давн≥й Ђприв≥тї в≥д ¤когось ф≥зично-морального виродка...

ѕ–»’ќ¬јЌ≤ ѕќ“≈Ќ÷≤ѓ Ќј÷≤ќ“¬ќ–≈ЌЌя

ћасова дошлюбна розбещен≥сть ≥ вседозволен≥сть молод≥, пануванн¤ в њњ середовищ≥ тваринних ≥нстинкт≥в, зневага д≥вчат до своЇњ цнотливост≥ тощо Ч усе це зовс≥м не Ђособиста справаї ≥ не тема дл¤ вульгарних анедот≥в. ÷е Ч глобальна трагед≥¤ нац≥њ. „ому Ч про це розпов≥даЇ доцент “ерноп≥льськоњ медакадем≥њ, л≥кар-г≥неколог ≥з майже 45-р≥чним стажем Ћеон≥д √ута.

Ч Ћеон≥де ¬олодимировичу, вашу лекц≥ю на тему Ђƒуховн≥ засади здоровТ¤ с≥мТњ та нац≥њї, п≥дготовлену на проханн¤ —п≥лки украњнок, можна назвати справд≥ сенсац≥йною, Ч через трактуванн¤ в н≥й впливу на вс≥х нас такого малов≥домого ≥ таЇмничого б≥олог≥чного ¤вища, ¤к телегон≥¤. ўе рад¤нський словник ≥ншомовних сл≥в даЇ њй таке визначенн¤: Ђ¬плив чолов≥чих статевих елемент≥в на орган≥зм ж≥ночоњ особини. ¬и¤вл¤Їтьс¤ в по¤в≥ у њњ нащадк≥в, одержаних в≥д ≥ншого батьк≥вського орган≥зму, ознак, властивих т≥й чолов≥ч≥й особин≥, з ¤кою вона схрещувалас¤ ран≥ше. “елегон≥¤ в≥дома у рослин ≥ тваринї. ќднак, покликаючись на вашу лекц≥ю, д≥ю телегон≥њ можна поширювати ≥ на людей?..

Ч ”перше ¤вище телегон≥њ в≥дкрили т≥, хто займавс¤ розплодженн¤м св≥йських тварин. ƒл¤ виведенн¤ особливо витривалоњ породи коней ¤кось, наприклад, схрестили молодих лошиць ≥з самц¤ми-зебрами. ≈ксперимент не вдавс¤ Ч кобили нав≥ть не ваг≥тн≥ли, ≥ в≥д нього в≥дмовились. “а ¤ким же було здивуванн¤, коли аж через к≥лька рок≥в, б≥льше не маючи жодних контакт≥в ≥з зебрами, кобили почали народжуватиЕ смугастих лошат! «≥ставивши факти ≥ зд≥йснивши ще низку досл≥джень, вчен≥ д≥йшли висновку, що генофонд кобил було зм≥нено њхн≥ми першими самц¤ми Ч зебрами. ј згодом (вже не один дес¤ток рок≥в тому) т≥ ж учен≥ довели, що ефект телегон≥њ поширюЇтьс¤ ≥ на людей, причому у ще б≥льш виражен≥й форм≥. ќтож д≥вчата, ¤к≥ з легк≥стю ≥дуть на першу, позашлюбну близьк≥сть, обовТ¤зково повинн≥ знати Ч цей Ђпершийї закладаЇ генофонд њхн≥х майбутн≥х д≥тей, незалежно в≥д того, коли ≥ хто стане њх батьком! ≤ ¤кщо цей Ђпершийї мав далеко не кращ≥ ¤кост≥, то вони передадутьс¤ ≥ д≥т¤м. ƒо реч≥, знаний досл≥дник родовод≥в багатьох ¤к в≥домих, так ≥ простих людей Ћомброзо зробив висновок, що позитивн≥ риси в такому випадку передаютьс¤ значно меншою м≥рою, н≥ж негативн≥. —тосуЇтьс¤ це ≥ хвороб, причому не дл¤ одного покол≥нн¤. —хильн≥сть до алкогол≥зму, наприклад, може обминути д≥тей, але позначитьс¤ на онуках.

Ч ¬и розпов≥даЇте майже фантастичн≥ реч≥. «а роки веденн¤ в≥дпов≥дноњ тематики у прес≥ мен≥ довелос¤ перечитати масу л≥тератури про найр≥зноман≥тн≥ш≥ аспекти стосунк≥в м≥ж ж≥нкою та чолов≥ком, але ≥нформац≥¤ про телегон≥ю не трапл¤лас¤. ≤ тут не все зрозум≥ло. ƒочка моњх знайомих, наприклад, вийшла зам≥ж зовс≥м не за того, з ким мала першу близьк≥сть, однак народила хлопчика, ¤кий, мов дв≥ крапл≥ води, схожий на свого батька Ч њњ чолов≥каЕ

Ч Ћюдина Ч не тварина, тому людська телегон≥¤ Ї набагато складн≥шим, а головне, ще малодосл≥дженим ¤вищем. ћоже, з певних причин сучасне сусп≥льство ≥ не зац≥кавлене в його глибокому, детальному вивченн≥. јле ран≥ше, коли основн≥ моральн≥ засади ще були непохитними, недарма ж бо так ревно обер≥гали дошлюбну цнотлив≥сть д≥вчат, а тих, хто њњ не збер≥г, назавжди таврували ганьбою...

ј у приклад≥, що його ви навели, зовн≥шн¤ схож≥сть сина на ф≥з≥олог≥чного батька, можливо, зовс≥м не виключаЇ й успадкуванн¤ хлопчиком певних ¤костей того незнайомого йому д¤д≥, ¤кий був першим маминим мужчиною. ≤мов≥рно, що людська телегон≥¤ включаЇ в себе ¤к≥сь складн≥ впливи на р≥вн≥ б≥оенергетики. ¬се це ще треба довго ≥ ретельно досл≥джувати. ќднак ≥снуванн¤ самого ¤вища вже доведене однозначно. ≤ ¤ теж можу навести приклад. Ќе так давно оперував одну ж≥нку Ч директора школи ≥з сус≥дньоњ област≥. “ак от, в њњ родин≥ мав м≥сце такий траг≥чний випадок. „олов≥к залишив молоду дружину, бо вона народила темношк≥ре мал¤. як пот≥м з≥зналас¤ матер≥, у нењ справд≥ був ≥нтимний звТ¤зок з темношк≥рим хлопцем, алеЕ ще за к≥лька рок≥в до зам≥жж¤, коли навчалас¤ в одному з кињвських вуз≥в...

Ч Ћеон≥де ¬олодимировичу, у вас величезний стаж роботи за фахом, ¤кий маЇ безпосередн≥й стосунок до ≥нтимноњ сфери житт¤. „и багато, на ваш погл¤д, зм≥нилос¤ у н≥й за цей час з погл¤ду моральност≥?

Ч якщо пор≥внювати моральн≥сть стосунк≥в м≥ж хлопц¤ми та д≥вчатами сьогодн≥ ≥ чотири дес¤тки рок≥в тому, то це просто жах. √отуючи лекц≥ю про телегон≥ю, знайшов у л≥тератур≥ такий факт.  оли один ≥з н≥мецьких г≥неколог≥в, ¤к≥ п≥д час другоњ св≥товоњ обстежували украњнських 16Ч20-р≥чних д≥вчат перед њх в≥дправленн¤м на примусов≥ роботи в Ќ≥меччину, ви¤вив, що майже вс≥ вони незайман≥, то в≥н нав≥ть оф≥ц≥йно звернувс¤ до √≥тлера. ћовл¤в, необх≥дно негайно починати перемови про перемирТ¤, поза¤к народ такоњ високоњ морал≥ перемогти неможливо. √≥тлер оскажен≥в, ≥ л≥кар¤ розстр≥л¤ли, а в≥йну ми все-таки виграли. ќднак в≥д того часу в≥дбувс¤ жахливий занепад основних моральних ц≥нностей. Ўлюб дл¤ багатьох перестав бути Ђтайноюї, а став чимось под≥бним до контракту, що його можна будь-коли роз≥рвати. «вичними стали ≥ дошлюбн≥ та позашлюбн≥ статев≥ стосунки. Ѕо¤тьс¤ х≥ба що розголосу чи венеричних хвороб. “им часом це загрожуЇ непередбачуваними насл≥дками ¤к дл¤ майбутнього родин цих людей, так ≥ дл¤ генофонду вс≥Їњ нац≥њ.

Ч Ќевже так≥ ≥нтимн≥ реч≥ можуть мати наст≥льки глобальн≥ насл≥дки?

Ч Ћюди компетентн≥ в цьому вже давно не сумн≥ваютьс¤. ” —получених Ўтатах, наприклад, п≥сл¤ багатор≥чноњ пропаганди повноњ статевоњ свободи зараз в≥дбуваЇтьс¤ потужне в≥дкочуванн¤ до споконв≥чних моральних ц≥нностей, ≥ попит на цнотливих д≥вчат там теж зр≥с надзвичайно, Ч американц≥ зл¤калис¤ виродженн¤ нац≥њ. Ќам теж треба замислитис¤ над своњм майбутн≥м, бо згубна спадков≥сть злод≥њв, івалт≥вник≥в, збоченц≥в ≥ просто нечесних та п≥длих людей робить ≥ продовжуватиме робити свою страшну справу.

ѕќ јяЌЌя Ч ЎЋя’ ƒќ ѕ≈–≈“¬ќ–≈ЌЌя ƒ”Ў≤

—поконв≥ку вс≥ рел≥г≥њ одностайно тверд¤ть про необх≥дн≥сть цноти. Ќаш≥ предки добре знали про феномен телегон≥њ. ќсь чому у вс≥х духовно розвинених народ≥в блудниць зневажали, с≥кли б≥л¤ ганебних стовп≥в, побивали кам≥нн¤м.

—в¤та ÷ерква п≥дносить шлюб до ступеню “ањнства. ѕри цьому наречений ≥ наречена перед св¤щеником ≥ ÷ерквою добров≥льно складають кл¤тву взаЇмноњ подружньоњ в≥рност≥. ÷ерква стверджуЇ њхнЇ бажанн¤, випрошуЇ дл¤ них у Ѕога благодать Їдност≥ й благословенн¤ на народженн¤ ≥ христи¤нське вихованн¤ д≥тей. ќсв¤ченн¤ христи¤нського шлюбу робить його не схожим на будь-¤кий ≥нший шлюб, укладений поза ÷ерквою, бо через благодать Ѕожу в≥н стаЇ Ђкаменемї, на ¤кому родина створюЇ домашню церкву. “ањнство шлюбу даЇ родин≥ т≥ крила, на ¤ких можна злет≥ти у вищий св≥т ≥ живити с≥мейне житт¤ благодатною любовТю до Ѕога та один до одного. ÷ерква даруЇ молод¤там ключ до чистих бажань ≥ печать взаЇморозум≥нн¤, в≥дчин¤ючи двер≥ у св≥т, в ¤кому Ђдушевне т≥лої с≥мТњ перетворюЇтьс¤ на Ђт≥ло духовнеї.

≤ ще питанн¤: чи все загублено дл¤ ж≥нок, що втратили до шлюбу цноту, але прагнуть доброњ с≥мТњ? ” ѕравославн≥й ÷еркв≥, в обр¤д≥ ¬одохрещенн¤ ≥ “ањнств≥ ѕока¤нн¤, можна знайти друге народженн¤ ≥ зброЇю ƒуха зруйнувати ф≥зичну ваду. јле пока¤нн¤ повинне бути щирим, щоб у нього були г≥дн≥ плоди, тобто щоб сталас¤ справжн¤ внутр≥шн¤ зм≥на, щоб душа очистилас¤ ≥ перетворилас¤. « погл¤ду духовност≥ телегон≥¤ тлумачитьс¤ дуже просто: душа впливаЇ на т≥ло. Ђ√онї (вплив, сила, д≥¤) Ч це емоц≥њ, враженн¤ душ≥ матер≥ щодо зачатоњ в н≥й дитини: ¤кщо мати про щось думаЇ, то це обовТ¤зково позначитьс¤ на д≥т¤х. ≤ вони обовТ¤зково народ¤тьс¤ схожими на того, кого вона покохала уперше, поза¤к коханн¤ Ч це дуже сильне, практично незабутнЇ почутт¤. —в¤тий јмврос≥й ћед≥оланський назвав його Ђдаром першого шлюбуї в≥д Ѕога. ¬оно виникаЇ нав≥ть за в≥дсутност≥ ф≥зичноњ близькост≥, ≥ саме тому ран≥ше д≥вчат ховали в теремах. ј тепер д≥вчину бачать ус≥... —в¤тий ≤оанн «латоуст писав: Ђяк може бути незайманою та, у ¤коњ спалена сов≥сть?.. “и не виходила зам≥ж? јле це ще не д≥воцтвої.

ќтже, цнотлив≥сть зберегти не просто, а повернути Ч ще б≥льша прац¤. «ате ≥ нагорода велика: д≥ти, народжуван≥ в≥д цнотливих батьк≥в, Ч це благословенн¤ Ѕоже, вони на рад≥сть у житт≥, на допомогу ≥ розраду у старост≥, а не на ганьбу ≥ стражданн¤...


«а матер≥алами друкованих та електронних видань
Ђ“ерноп≥льська газетаї, Ђ—в≥тло ѕравославТ¤ї, ЂёгZone.Ruї
п≥дготував ¬алер≥й  ќЋќ—ё ,
Ђ√олос≥њв-≤нфої info@golosiyiv.kiev.ua



   «м≥ст розд≥лу      || ќбговорити на форум≥||  Ќа головну   

Хостинг от uCoz