ѕрезидету ”крањни
 учм≥ Ћ.ƒ.
ѕрем'Їр-м≥н≥стру ”крањни
януковичу ¬.‘.
√олов≥ ¬ерховноњ –ади ”крањни
Ћитвину ¬.ћ.

 ќЋ≈ “»¬Ќ≈ «¬≈–Ќ≈ЌЌя

ѕ–ќ Ќ≈¬» ќЌјЌЌя ƒ≈–∆ј¬Ќќё ѕќƒј“ ќ¬ќё јƒћ≤Ќ≤—“–ј÷≤™ё «ј ќЌ” ” –јѓЌ»
¬≤ƒ 16.07.99 є 1003-’≤”

"ѕро внесенн¤ зм≥н до «акону ”крањни "ѕро ƒержавний реЇстр ф≥зичних ос≥б - платник≥в податк≥в та ≥нших обов'¤зкових платеж≥в"

ЎјЌќ¬Ќ≤ ƒќЅ–ќƒ≤ѓ!

¬≥дпов≥дно до «акону ”крањни є 1003-’≤” в≥д 16.07.1999 року (дал≥ Ч «акон), що вн≥с зм≥ни в «акон ”крањни "ѕро ƒержавний реЇстр ф≥зичних ос≥б - платник≥в податк≥в та ≥нших, обов'¤зкових, платеж≥в", була запроваджена альтернативна форма обл≥ку громад¤н ”крањни - платник≥в податк≥в та ≥нших обов'¤зкових платеж≥в, ¤к≥ через своњ рел≥г≥йн≥ або ≥нш≥ переконанн¤ в≥дмовл¤ютьс¤ в≥д прийн¤тт¤ ≥дентиф≥кац≥йного номера ф≥зичноњ особи Ч платника податк≥в та ≥нших обов'¤зкових платеж≥в. “ак≥ особи пов≥домл¤ють про це в≥дпов≥дн≥ державн≥ органи, ≥ стосовно них збер≥гаютьс¤ ран≥ше установлен≥ форми обл≥ку платник≥в податк≥в та ≥нших обов'¤зкових платеж≥в. ” паспортах зазначених ос≥б робитьс¤ в≥дм≥тка про на¤вн≥сть у них права зд≥йснювати будь-¤к≥ платеж≥ без ≥дентиф≥кац≥йного номера.

«а дорученн¤м  ћ ”крањни ƒержавна ѕодаткова јдм≥н≥страц≥¤ ”крањни (дал≥ - ƒѕј) ¤к адм≥н≥стратор зазначеного реЇстру повинна була розробити механ≥зм реал≥зац≥њ «акону, але до цього часу в≥н не розроблений.

√ромад¤ни ”крањни, ¤к≥ через своњ рел≥г≥йн≥ переконанн¤ вир≥шили в≥дмовитис¤ в≥д прийн¤тт¤ ≥дентиф≥кац≥йного номера ф≥зичноњ особи Ч платника податк≥в ≥ тому звертаютьс¤ у в≥дпов≥дн≥ податков≥ органи з за¤вою про в≥дмову в≥д ≥дентиф≥кац≥йного номера, одержують не в≥дм≥тку в паспорт≥, ¤к це передбачено «аконом, а письмову в≥дпов≥дь, ¤ка, незалежно в≥д зм≥сту, означаЇ в≥дмову в реал≥зац≥њ законного права в≥руючих.

—пектр аргумент≥в податкових орган≥в, на п≥дстав≥ ¤ких вони в≥дмовл¤ють в≥руючим у реал≥зац≥њ њхнього законного права в≥дмовитис¤ в≥д прийн¤тт¤ ≥дентиф≥кац≥йного номера ф≥зичноњ особи - платника податк≥в, досить широкий: в≥д "в≥дсутност≥ механ≥зму реал≥зац≥њ «акону" до звинувачень у "незаконних прив≥ле¤х" ≥ в "ухиленн≥ в≥д обов'¤зк≥в".

ћи, в≥руюч≥ канон≥чноњ ”крањнськоњ ѕравославноњ ÷еркви, вважаЇмо под≥бну повед≥нку ƒѕј ”крањни неприпустимою, тому що ƒѕј ”крањни, пересл≥дуючи вузьков≥домч≥ ≥нтереси, трактуЇ ≥ використовуЇ положенн¤ законодавства ”крањни формально, не бажаючи визнавати факти, у тому числ≥ неодноразово доведен≥ в суд≥.

    «окрема:

ѕо-перше, ƒѕј ”крањни Ї адм≥н≥стратором ƒержавного реЇстру ф≥зичних ос≥б, тому те, що дотепер нею не розроблений механ≥зм реал≥зац≥њ «акону не Ї п≥дставою в≥дмовленн¤ в реал≥зац≥њ законного права громад¤н ”крањни, а порушенн¤м ƒѕј чинного законодавства ”крањни.

 

ѕо-друге, «акон прийн¤тий з метою запровадженн¤ альтернативноњ форми обл≥ку

громад¤н ”крањни - платник≥в податк≥в, тому Ї абсолютно необірунтованим трактувати «акон ¤к п≥дставу, ¤ка надаЇ певн≥ прив≥лењ окремим категор≥¤м громад¤н у залежност≥ в≥д њх ставленн¤ до рел≥г≥њ, що суперечить ст. 24 та 35  онституц≥њ ”крањни.

ѕо-третЇ, у статт≥ 4 «акону ”крањни "ѕро свободу сов≥ст≥ ≥ рел≥г≥йн≥ орган≥зац≥њ" сказано, що в оф≥ц≥йних документах ставленн¤ громад¤нина до рел≥г≥њ не вказуЇтьс¤; однак це не суперечить «акону, тому що в≥дмова в≥д ≥дентиф≥кац≥йного номера можлива не т≥льки за рел≥г≥йними, але ≥ за ≥ншими переконанн¤ми, а в≥дм≥тка в паспорт≥ повинна ставитис¤ не про на¤вн≥сть рел≥г≥йних переконань, а про на¤вн≥сть права зд≥йснювати будь-¤к≥ платеж≥ без ≥дентиф≥кац≥йного номера.

ѕо-четверте, у вс≥х випадках, пов'¤заних з в≥дмовою в≥руючих у реал≥зац≥њ њхнього законного права в≥дмовитис¤ в≥д прийн¤тт¤ ≥дентиф≥кац≥йного номера ф≥зичноњ особи - платника податк≥в, податков≥ органи ”крањни привласнюють повноваженн¤ судових орган≥в ”крањни, у тому числ≥  онституц≥йного —уду ”крањни, стверджуючи, що положенн¤ ст. 1 «акону ”крањни "ѕро ƒержавний реЇстр ф≥зичних ос≥б - платник≥в податк≥в та ≥нших обов'¤зкових платеж≥в" протир≥чить  онституц≥њ та ≥ншим законам ”крањни.

” 1999 роц≥  аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни доручив ƒѕј ”крањни розробити механ≥зм застосуванн¤ «акону в≥д 16.07.99 р. є 1003. ѕрот¤гом б≥льше чотирьох рок≥в ƒѕј ”крањни навмисно не виконувала цього дорученн¤, порушуючи права в≥руючих громад¤н. ’оча очевидно, що розробка механ≥зму застосуванн¤ «акону не ¤вл¤Ї собою н≥¤коњ складност≥. “ак, громад¤нин ”крањни, що з рел≥г≥йних чи ≥нших переконань в≥дмовивс¤ в≥д ≥дентиф≥кац≥йного номера, оф≥ц≥йно пов≥домл¤Ї про цьому в≥дпов≥дний державний орган. ¬≥дпов≥дним державним органом Ї ƒержавна податкова ≥нспекц≥¤ за м≥сцем проживанн¤, а письмова за¤ва громад¤нина вважаЇтьс¤ оф≥ц≥йним пов≥домленн¤м. ‘орми обл≥ку таких платник≥в, в≥дпов≥дно до «акону, залишаютьс¤ ран≥ше встановленими. «г≥дно «акону, у паспорт≥ ставитьс¤ в≥дм≥тка про на¤вн≥сть права зд≥йснювати будь-¤к≥ платеж≥ без ≥дентиф≥кац≥йного номера. ¬≥дм≥тку в паспорт≥ може ставити та ж посадова особа, що п≥дписуЇ дов≥дки про присвоЇнн¤ ≥дентиф≥кац≥йного номера. яким чином ставити в≥дм≥тку в паспорт≥? ” вигл¤д≥ штампа чи в≥д руки написану Ч не принципово. Ќа ¤к≥й стор≥нц≥? ” паспорт≥ громад¤нина ”крањни 7, 8 ≥ 9 стор≥нки в≥дведен≥ дл¤ особливих в≥дм≥ток. ѕрот¤гом багатьох рок≥в без будь-¤ких проблем ставл¤тьс¤ в≥дм≥тки про одержанн¤ закордонного паспорта, про в≥йськовий обов'¤зок, про одержанн¤ майнових сертиф≥кат≥в, про використанн¤ права на приватизац≥ю житла, про безкоштовне одержанн¤ у власн≥сть земельноњ д≥л¤нки та . ≥нш.

Ќезважаючи на всю простоту механ≥зму реал≥зац≥њ «акону ”крањни в≥д 16.07.99 р. є 1003, ƒѕј ”крањни намагаЇтьс¤ переконати ус≥х у тому, що Ї ¤к≥сь протир≥чч¤ м≥ж цим «аконом ≥ ≥ншими законодавчими актами.

« вини ƒержавноњ ѕодатковоњ јдм≥н≥страц≥њ ”крањни особи, що в≥дмовилис¤ в≥д прийн¤тт¤ дов≥чного ≥дентиф≥кац≥йного номера, не т≥льки не мають прив≥лењв, але навпаки, позбавлен≥ своњх елементарних прав.

Ѕез ≥дентиф≥кац≥йного номера громад¤нин не може:

 

Ч зд≥йснювати будь-¤к платеж≥ через банк;

Ч зареЇструватис¤ п≥дприЇмцем;

Ч одержувати грошову допомогу по безроб≥ттю;

Ч працевлаштуватис¤;

Ч оформити св≥доцтво про загальнообов'¤зкове державне соц≥альне страхуванн¤;

Ч оформити субсид≥њ;

Ч вступити до вищого навчального закладу;

Ч одержати св≥доцтво про одержанн¤ загальноњ середньоњ осв≥ти;

Ч в≥дкрити рахунок у банку та таке ≥нше.

« в≥дм≥ткою у паспорт≥ про на¤вн≥сть у них права зд≥йснювати будь-¤к≥ платеж≥ без ≥дентиф≥кац≥йного номеру громад¤ни змогли б на законн≥й п≥дстав≥ виконувати своњ обов'¤зки та користуватис¤ своњми правами.

«вертаЇмо також ¬ашу увагу на те, що йдетьс¤ про альтернативну форму реал≥зац≥њ своњх прав та виконанн¤ обов'¤зк≥в в≥руючими. Ќаприклад, на¤вн≥сть «акону ”крањни "ѕро альтернативну службу", ¤кий даЇ громад¤нам ”крањни можлив≥сть виконувати св≥й конституц≥йний обов'¤зок, н≥¤ким чином не порушуЇ обороноспроможн≥сть держави. “аким чином, ми вважаЇмо, що альтернативна форма обл≥ку громад¤н, ¤к≥ в≥дмовилис¤ в≥д ≥дентиф≥кац≥йного номеру, не даЇ њм н≥¤ких прив≥лењв або переваг над тими громад¤нами, ¤к≥ мають так≥ номери, ≥ це не спричинить н≥¤коњ шкоди економ≥чному станов≥ ”крањни.

¬с≥ ми законно вважаЇмо, що дл¤ будь-¤коњ цив≥л≥зованоњ держави основним надбанн¤м ≥ ц≥нн≥стю Ї людина. “ому оточуюч≥ людину матер≥альн≥ ц≥нност≥, техн≥чн≥ дос¤гненн¤ ≥ законодавство повинн≥ служити в першу чергу дл¤ блага людини. ƒл¤ реал≥зац≥њ цього принципу саме ≥ покликаний демократичний устр≥й нашоњ держави. ” ст. 3   онституц≥њ ”крањни говоритьс¤: "Ћюдина, њњ житт¤ ≥ здоров'¤, честь ≥ г≥дн≥сть, недоторканн≥сть ≥ безпека визнаютьс¤ в ”крањн≥ найвищою соц≥альною ц≥нн≥стю. ... ”твердженн¤ ≥ забезпеченн¤ прав ≥ свобод людини Ї головним обов '¤зком держави ".

¬раховуючи вищевикладене, просимо ¬ас направити запит у ƒержавну ѕодаткову јдм≥н≥страц≥ю ”крањни з вимогою дати оф≥ц≥йн≥ по¤сненн¤, чому до цього часу не розроблений механ≥зм реал≥зац≥њ «акону, а також почати ≥нш≥ д≥њ, спр¤мован≥ на примусове виконанн¤ «акону ƒѕј ”крањни.

Х   

¬икликаЇ у нас велике занепокоЇнн¤ ≥ те, що у даний час у ¬ерховну –аду внесений проект

ѕодаткового  одексу ”крањни є 3266-1, а також законопроекти є 4306, є 1033, є 6235, ¤к≥, у випадку њх прийн¤тт¤ в ≥снуюч≥й редакц≥њ, скасують ус≥ позитивн≥ моменти, що були дос¤гнут≥ прийн¤тт¤м «акону є 1003 в≥д 16.07.1999 р. ” них пропонуЇтьс¤ не скасувати систему присвоЇнн¤ дов≥чного ≥дентиф≥кац≥йного номера ¤к таку, а т≥льки зам≥нити слова Ђ≥дентиф≥кац≥йний номерї на слова ЂреЇстрац≥йний номер обл≥ковоњ справиї, тобто форма присвоЇнн¤ ≥ використанн¤ цих номер≥в залишаЇтьс¤ колишньою, ≥ в подальших ф≥нансових ≥ юридичних в≥дносинах з державою людина буде змушена зам≥сть свого ≥мен≥ вказувати цей номер.

ƒавно не Ї секретом той факт, що головною причиною нав'¤зуванн¤ пропонованих законопроект≥в Ї м≥жнародне зобов'¤занн¤ ”крањни перед –адою ™вропи привести св≥й законодавчий ≥ ≥нформац≥йний прост≥р у в≥дпов≥дн≥сть ≥з загальноЇвропейськими стандартами, а це, в свою чергу, повинно прискорити процес входженн¤ ”крањни в ™вросоюз. ќднак мало хто знаЇ про те, що в р≥зних крањнах св≥ту люди чин¤ть оп≥р введенню тотального електронного контролю, зд≥йснюваного за допомогою дов≥чного ≥дентиф≥кац≥йного номера, ≥ в цьому питанн≥ в ™вроп≥ немаЇ Їдиноњ думки.  ом≥тет експерт≥в –ади ™вропи з питанн¤ захисту даних у своњй допов≥д≥ св≥дчить, що ≥дентиф≥кац≥йн≥ номери Ї принизливими й образливими дл¤ особистоњ г≥дност≥, такими, що створюють загрозу дл¤ свободи людини. ” зв'¤зку з цим у даний час у де¤ких державах в≥дбуваЇтьс¤ процес обмеженн¤ використанн¤ цих номер≥в (ƒжерело: "“hе ≥пtroduction  апd use of personal identification numbers: the data protection issues ".Strasbourg, Council of Europe, Publishing and Documentation Service, , IS¬N 92-871-1935-’). Ќав≥ть у таких розвинутих крањнах, ¤к Ќ≥меччина, јвстр≥¤, ≤рланд≥¤, ѕортугал≥¤ немаЇ Їдиних ун≥ф≥кованих номер≥в. ѕри цьому р≥вень житт¤ в цих крањнах високий ≥ в≥дсутн≥сть цих номер≥в не гальмуЇ њхнього розвитку. ” Ќ≥меччин≥, наприклад, спроби введенн¤ Їдиного ≥дентиф≥катора зустр≥ли оп≥р з боку Ѕундестагу ≥ ‘едерального  онституц≥йного —уду. ” √рец≥њ громадськ≥сть уже тривалий час стримуЇ введенн¤ пластикових паспорт≥в з електронним номером. „исленн≥ протести проти введенн¤ ≥дентиф≥кац≥йних номер≥в пост≥йно в≥дбуваютьс¤ в –ос≥њ, а зовс≥м недавно цей процес розгорнувс¤ ≥ в япон≥њ (AsiaTimes.ru).

Ќезважаючи на те, що дов≥чний ≥дентиф≥кац≥йний номер, що присвоюЇтьс¤ сьогодн≥, не Ї "печаткою антихриста", добров≥льне прийн¤тт¤ його Ї першим кроком до введенн¤ ц≥Їњ "печатки". јдже суттЇвим компонентом њњ буде саме цей ≥дентиф≥кац≥йний номер, що маЇ так≥ надзвичайн≥ властивост≥: глобальн≥сть ≥ незм≥нюван≥сть. ѕ≥сл¤ завершенн¤ загальноњ ≥дентиф≥кац≥њ останн≥й крок введенн¤ "печатки" Ч нанесенн¤ на т≥ло Ч техн≥чних ускладнень не викликаЇ ≥ Ї лише справою часу.

ѕросимо шановного Ћеон≥да ƒаниловича, ¤к гаранта  онституц≥њ ”крањни, шановного ¬≥ктора ‘едоровича, забовТ¤зати ƒѕј ”крањни розробити ≥ запровадити механ≥зм реал≥зац≥њ  «акону ”крањни є 1003-XIV в≥д 16. 07.1999 року, щодо альтернативноњ  форми  обл≥ку  громад¤н ”крањни Ц платник≥в податк≥в  та ≥нших обовТ¤зкових платеж≥в, ¤к≥ через своњ  рел≥г≥йн≥ чи ≥нш≥ переконанн¤ в≥дмовл¤ютьс¤ в≥д прийн¤тт¤  ≥дентиф≥кац≥йного номера.

Ўановн≥ народн≥ депутати! Ќа ¬ас з над≥Їю дивитьс¤ народ ”крањни. ќбравши ¬ас, в≥н дов≥рив ¬ам свою долю, долю держави. ѕравославн≥ в≥руюч≥ Ї нев≥д'Їмною частиною народу ”крањни, ≥ вони спод≥ваютьс¤, що ¬и зробите добру справу в ≥нтересах свого народу, голосуючи проти законопроект≥в єє 4306, 1033, 6532. ¬важаЇмо також життЇво необх≥дною справою ≥ обов'¤зком нашоњ сов≥ст≥ вимагати внесенн¤ поправок у ѕодатковий  одекс ”крањни є 3266-1 (у статт≥ 1036,16039,16040,16041), в≥дпов≥дно до «акону ”крањни в≥д 16.07.99 є 1003, з метою скасуванн¤ системи присвоЇнн¤ дов≥чних ≥дентиф≥кац≥йних номер≥в у будь-¤к≥й форм≥.

« метою узгодженн¤ ≥нтерес≥в ƒержави ≥ православних в≥руючих ми готов≥ до сп≥впрац≥ з народними депутатами дл¤ доопрацюванн¤ проекту ѕодаткового  одексу ”крањни у частин≥, що стосуЇтьс¤ ф≥зичних ос≥б Ч платник≥в податк≥в.

 

ѕ–ќѕќ«»÷≤ѓ

до проекту ѕодаткового кодексу ”крањни

(законопроект є 3266-1, внесений  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни)

1. ” ст.1036. ѕрава платник≥в податк≥в.

ѕункт (1) доповнити п≥дпунктом к) наступного зм≥сту:

Ђк) у раз≥ в≥дмови в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного номеру (реЇстрац≥йного номеру обл≥ковоњ справи) Ч сплачувати податки за паспортними даними паспорт≥в-книжок ≥з збереженн¤м пр≥звища, ≥м'¤ та по батьков≥ї.

2. ” ст. 16039. Ѕаза даних про платник≥в податк≥в.

” пункт≥ (2) вилучити у к≥нц≥ абзацу слова: Ђ≥нших юридичних та ф≥зичних ос≥бї.

ѕункт (4) викласти у так≥й редакц≥њ:

Ђ—труктура, пор¤док формуванн¤ та веденн¤ Їдиних банк≥в даних про платник≥в податк≥в визначаютьс¤ «аконом ”крањни, ¤кий приймаЇтьс¤ ¬ерховною –адою ”крањни за поданн¤м  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањниї.

3. ” ст. 16040. ƒержавний реЇстр ф≥зичних ос≥б Ч платник≥в податк≥в. ” пункт≥ (2) вилучити слова: Ђнезалежно в≥д в≥куї.

ѕункт (2) доповнити п≥дпунктами а) ≥ б) наступного зм≥сту:

Ђа) у раз≥ в≥дмови в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру за рел≥г≥йними або ≥ншими переконанн¤ми платники податк≥в подають до в≥дпов≥дного органу державноњ податковоњ служби за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру, ¤ка водночас Ї п≥дставою дл¤ реЇстрац≥њ њх в ƒержреЇстр≥ за паспортними даними паспорт≥в-книжок ≥з збереженн¤м пр≥звища, ≥м'¤ та по батьков≥. ќбл≥кову картку ф≥зичноњ особи Ч платника податк≥в не заповнюЇ; ус≥ дан≥, необх≥дн≥ дл¤ обл≥ку платника податк≥в, подаютьс¤ у за¤в≥-в≥дмов≥.

б) за ос≥б, ¤к≥ ще не дос¤гли 16-р≥чного в≥ку ≥ не мають паспорта, за¤ви-в≥дмови в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру подають њх батьки (оп≥куни або розпор¤дники майна), ¤к≥ будуть сплачувати за цих ос≥б податки або одержувати п≥льги та ≥нш≥ соц≥альн≥ виплати; у цьому випадку реЇстрац≥¤ в ƒержреЇстр≥ провадитьс¤ за паспортними даними (пр≥звища, ≥м'¤ та по батьков≥ та ≥нш≥) одного з батьк≥в, оп≥куна або розпор¤дника майна. ќбл≥кова картка ф≥зичноњ особи Ч платника податк≥в на неповнол≥тнього не заповнюЇтьс¤; ус≥ дан≥, необх≥дн≥ дл¤ обл≥ку платника податк≥в, подаютьс¤ у за¤в≥-в≥дмов≥ї.

ѕункт (3) п≥сл¤ сл≥в Ђплатника податк≥вї доповнити словами в дужках:

Ђ(або за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеруї та дал≥ за текстом.

ѕункт (4) п≥сл¤ сл≥в Ђплатника податк≥вї доповнити словами в дужках:

Ђ(або в за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру)ї та дал≥ за текстом.

ѕункт (5) п≥сл¤ крапки доповнити:

Ђ¬ за¤в≥-в≥дмов≥ в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру використовуютьс¤ дан≥ паспорта-книжки ≥з збереженн¤м пр≥звища, ≥м'¤ та по батьков≥ї.

ѕункт (7) п≥сл¤ сл≥в Ђф≥зична особаї доповнити словами в дужках:

Ђ(або платник податк≥в, що подав за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеруї та дал≥ за текстом.

ѕункт (8) викласти в так≥й редакц≥њ:

Ђ‘≥зична особа (або платник податк≥в, що подав за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру), несе в≥дпов≥дальн≥сть зг≥дно ≥з законодавством ”крањни за достов≥рн≥сть ≥нформац≥њ, що вноситьс¤ до обл≥ковоњ картки ф≥зичноњ особи Ч платника податк≥в (або в за¤ву-в≥дмову)ї.

ѕункт (9) доповнити п≥дпунктами а) ≥ б) такого зм≥сту:

Ђа) Ќа п≥дстав≥ даних ≥з за¤ви-в≥дмови в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру центральний орган державноњ податковоњ служби ”крањни у м≥с¤чний строк з дн¤ подач≥ за¤ви-в≥дмови формуЇ обл≥кову справу платника податк≥в, що подав за¤ву-в≥дмову, про що ≥нформуЇ орган державноњ податковоњ служби за м≥сцем проживанн¤ платника податк≥в або м≥сцем одержанн¤ доход≥в чи м≥сцезнаходженн¤м ≥ншого об'Їкта оподаткуванн¤.

б) ќбл≥к платник≥в податк≥в, що подали за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру, провадитьс¤ за паспортними даними (пр≥звища, ≥м'¤, по батьков≥ та ≥нш≥) у особливому реЇстр≥. Ќомер обл≥ковоњ справи таких ос≥б не Ї дов≥чним ≥ не може бути використаний ¤к ключ-доступ до пост≥йно поповнюваноњ персональноњ ≥нформац≥њ про особу. “акий номер повинен негайно виключатись з реЇстру, ¤к т≥льки особа втрачаЇ обов'¤зки сплачувати податкиї.

ѕункт (10) п≥сл¤ крапки доповнити:

Ђѕлатнику податк≥в, що подав за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру, орган державноњ податковоњ служби у паспорт≥-книжц≥ ставить св≥й штамп. Ўтамп м≥стить в≥домост≥ (найменуванн¤ та адресу) про м≥сцеву податкову службу та текст: "ћаЇ право зд≥йснювати будь-¤к≥ ф≥нансов≥ операц≥њ без ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру"ї.

 

ѕункт (10) п≥дпункт 1. викласти в так≥й редакц≥њ:

Ђ1. ‘орма документ≥в, пор¤док њх видач≥ та сфера використанн¤, обс¤г ≥нформац≥њ про особу, а також пор¤док формуванн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного). номеру обл≥ковоњ справи платника податк≥в визначаютьс¤ «аконом ”крањни, що приймаЇтьс¤ ¬ерховною –адою ”крањни за поданн¤м  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањниї.

ѕункт (11) викласти в так≥й редакц≥њ:

Ђ(11) ” раз≥ ви¤вленн¤ недостов≥рних даних або помилок у подан≥й обл≥ков≥й картц≥ (або в за¤в≥-в≥дмов≥) ф≥зичн≥й особ≥ (або платнику податк≥в, що подав за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру) може бути в≥дмовлено у реЇстрац≥њ або продовжено строк реЇстрац≥њї.

ѕункт (13) п≥сл¤ крапки доповнити:

Ђ¬ин¤тком Ї оформленн¤ вказаних документ≥в платниками податк≥в, що подали за¤ву-в≥дмову в≥д отриманн¤ ≥дентиф≥кац≥йного (реЇстрац≥йного) номеру. ” цьому випадку ус≥ операц≥њ, передбачен≥ пунктом (12) ц≥Їњ статт≥, зд≥йснюютьс¤ за паспортними даними паспорта-книжки при на¤вност≥ в ньому штампу органу державноњ податковоњ служби ”крањни, вказаного у пункт≥ (10) ц≥Їњ статт≥ї.

ѕрим≥тка:

резервних статт¤х врахувати права платник≥в податк≥в, ¤к≥ за рел≥г≥йними або ≥ншими переконанн¤ми мають альтернативну форму обл≥ку.

« глибокою повагою Ч

 

є п/п

ѕр≥звище, ≥м'¤, по-батьков≥

јдреса

ѕ≥дпис

1

2

3

4

1

 

 

 

2

 

 

 

.

«инов≥й Ћеус,
Ћьв≥вське братство свв. апп. ѕетра ≥ ѕавла

   «м≥ст розд≥лу     ||  Ќаписати автору ||  Ќа головну   
Хостинг от uCoz